مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 12:152023-01-12سياسي

حضرت زهرا (س) الگویی بی بدیل برای همه بشریت است 


یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد حضرت فاطمه زهرا (س)، وی را الگویی بی بدیل برای همه بشریت دانست و گفت: ادامه راه این بانوی پرهیزکار و عمل به فرمایشات ایشان باعث عاقبت بخیری در دنیا و آخرت خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد حضرت فاطمه زهرا (س)، وی را الگویی بی بدیل برای همه بشریت دانست و گفت: ادامه راه این بانوی پرهیزکار و عمل به فرمایشات ایشان باعث عاقبت بخیری در دنیا و آخرت خواهد شد.

  حجت الاسلام رحمان صابری در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) که با حضور فرمانده، مدیران و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در حسینیه محمدرسول الله(ص) برگزار شد، اظهار داشت: در فضیلت و بزرگی حضرت فاطمه اطهر(س) همین بس که زمانی که پیامب (ص) به معراج رفته بودند به ایشان وعده میلاد و تولد آن بانوی بزرگوار داده شد.

وی ادامه داد: در واقع خداوند متعال با خلقت حضرت فاطمه(س) مقام و منزلتی دوباره به زنان بخشید و نگاه مردم را به آنها تغییر داد و فهماند که بین مرد و زن اختلافی وجود ندارد و ملاک برتری، تقوا است.

صابری با بیان اینکه حضرت زهرا (س) دختری نمونه برای پدرشان، همسری شایسته برای شوهرشان و مادری فداکار برای فرزندانشان بود، تاکید کرد: بدون تردید ایشان الگویی شایسته و بی بدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) الگویی بی بدیل برای همه بشریت است 

حضرت زهرا (س) الگویی بی بدیل برای همه بشریت است